|
Het geheim van een goed klantgesprek over schulden |
|
In gesprek met klanten met een financiële hulpvraag is echt contact en wederzijds vertrouwen uiterst belangrijk. Maar wat is nou contact en wat bepaalt dat vertrouwen? En wat draagt het bij als je als professional naadloos kunt wisselen van rol in het gesprek. Op welk moment ligt de focus op de inhoud en wat er nu moet worden geregeld. Wanneer op de mens? En hoe belangrijk is het voor de oplossing en de klant om tijd te maken voor een gesprek van mens tot mens. Je hoort het, proeft het en maakt het mee in het volgende Kenniscafé georganiseerd door het werkteam Armoede en Schulden. |
|
|
|
Praktische informatie |
|
Datum |
24 juni 2021 |
Tijd |
15:00 - 17:00 uur |
Locatie |
MS Teams |
|
|
|
Programma op hoofdlijnen:
- De leerpunten gehaald uit de op video opgenomen experimenten van afgelopen maanden.
- Hoe professionals in andere sectoren vergelijkbare gesprekken voeren.
- Workshops waarin we gezamenlijk de geheimen van een goed gesprek ophalen.
Schrijf je nu in! Vol=vol |
|
|
|
|
|